bal_cocuk 2 saatte bir kalkıp ediyorsa, sarıligi da yoksa bırak uyusun. Sarılık yoksa normal dünyaya adapte surecindeler biraz fazla uyuyorlar o yüzden. Benimki de de öyleydi bu çocuk niye uyanmıyor diye düşünüp duruyordum şimdi niye uyumuyor diyorum.. 40 ı çıktıktan sonra daha uzun süre uyanık kalmaya başlar. Şimdi çok yeni. Ama dediğim gibi sarıldığına dikkat etmelisin. Eğer sarılık sorunu yoksa bırak uyusun sende bol bol uyu sonradan arayacaksın bu günlerini 😀