Kızlar önceden çok düzenli oluyordum ama şimdi her ay günümden geçiyor ve bu beni çok rahatsız ediyor sinirli oluyorum ya ateş basıyor ya üşüyorum ya karnımda şişkinlik oluyor nefes alamıyorum ve bir çok rahatsızlık oluyor dr gittim enfeksiyon çok yüksek dedi igne verdi 10 tane düzenli vuruldum ama düşeceğine enfeksiyon daha beter yükseldi her neyse benim gibi olup bu duruma çözüm bulan varmı ?