Mihrisa55 Bugün menenjit aşısı 1.doz aşısı oldu kızım. ateş yok çok şükür ağladı çok uyuklama hali öksürük vede sayıklama var. Yaptıranlarda yan etkiler neler oldu kızım 5 aylık
yaseminsahin14 Mihrisa55 bize 6. Aydan sonra yaptırılması söylendi hatta 6. Ay aşılarını olduk hepsi birden ağır gelir diye 3 hafta sonra yaptırmıştık. İlk günün akşamına doğru ateşi oldu akşamdan sabaha 3 veya 4 kere carpol verdim biraz da iştahsızlık var gibiydi o da 2 3 güne düzeldi
Kayraaa59 Mihrisa55 ilk doz hiç sıkıntı yaratmamıştı bizde. Dün 2. Dozu bexero+nimenrix şeklinde olduk aşırı etki etti. 1 yaşında oğlum şimdiye kadar hiç ateş görmemiştim ama ateş yaptı ve hep ağlamaklı
Busefee Mihrisa55 bizim de ateş vardı canım gece başladı ertesi gün akşam düşmüştü ateşi menenjit aşısı yapıyor malesef ateş ama 2.dozda olmadı şükür