Gurbettebianne Kızlar merhaba bu pirinç unu nedir bilmiyorum ama etrafımda çocuğa ver diyenler var .kullanan var mı ? Ne zaman kullanılıyor
NeslihanPiaAbac Gurbettebianne pirincin toz hali.6aydan önce verilmemeli.Ek gıdaya geçtiğinizde pirinç unutla yapılan mama tariflerini netten bulabilirsiniz
Reckless Gurbettebianne kızım 9 aylık olmak üzere şu an daha yeni kullanıp vermeye başladım. Oda dışarı çıkarken hazırlayıp yanıma alıyorum emzirecek yer bulamazsam diye🙄 Muhallebi yapıyorsunuz pirinç unu ve su ile
Icot Gurbettebianne biz nadir de olsa kullanıyoruz. Kabız yapma ihtimali olduğundan çok vermeyin, doyurucu besleyici bir besin.
Sema99 Gurbettebianne ben kullanıyorum ek gıda olarak bi sıkıntı olmuyor hem katı şeklinde hemde süt şeklinde yapıp veriyorum hep
Reckless Gurbettebianne normalde 6-7 aydan itibaren veriliyor ama sebze meyve ağırlıklı beslenmesi gerekiyor ilk aylarda. Pirinç ununa dediğim gibi ben 9 ayda başladım oda mecburi durumlarda veriyorum
Gurbettebianne Icot bi 4,5 canım ya acaba ben verebilir miyim . Okudum 4 Aydan sonda yazmış bir kaç dr , bi okudum 6 Aydan sonra yazmışlar
Icot Gurbettebianne bence doktoruna bir sor canım. Bize bakarsan ailelerimiz küçükken veriyormuş su ile yapılıyor ya da süt yerine geçen formül mama ile vs. Ama henüz gazını kendi çıkaramıyorken kabızlık yapmasın bir de. En azından 6 ay olan bebek gazını rahat çıkarıyor. Mama veriyor muydun ? Mama yerine kullanabilirsin gibi geliyor.
Reckless Gurbettebianne neden pirinç unundan başlamak istiyorsunz ki ek gıda vermek istiyorsanız elma püresi falan verin bence
Gurbettebianne Icot canım evet bizler yemişiz annemde öyle diyor . Su süt karışımı birde pirinç unu . Mama vermiyorum ama ek olarak akşamları vermeyi düşünüyorum işte onun yerine yanı mama yerine pirinç unu mu versem diye düşündüm
Gurbettebianne Reckless canım akşamları bazen galiba sütüm azalıyor doymuyor gibi hissediyorum mama vermek yerine pirinç unu vereyim diye düşündüm .mama daha mı iyi
Icot Gurbettebianne öyle yap canım mama yerine onu ver ama sıkılabiliyorlar bebekler , mesela tam yulaf unundan da mama yapabilirsin.
Reckless Gurbettebianne yani mama vermeniz daha uygun olur 4.5 aylıkta bence. Ki ilk ek gıda denemelerinde doyumluk vermemelisiniz zaten farklı bi gıda verecekseniz, tadımlık yiyorlar. Ondan dolayı en garantisi mama 😊
Gurbettebianne Reckless işte öğreniyorum canım ya bakalım olmadı sağlık Ocagı ile bir konuşurum . Aynen ya tadımlıkmıl bir çay kaşığı yumurta felan 😀