Kızım 2.5 yaşında, gece emzirmeyi kesmek istiyorum, gündüz öğlen uykusuna yatarken emiyordu, oda gündüz uykusunu bırakır diye emzirmeye devam ettim, ama artık geceleri de baş edemiyorum sağlıksız bi gece uykusu uyuyor, gündüzü yara bandıyla bıraktık geceye çaba göstermedim ağlıyor diye, şimdi artık ağlasa da bıraktırmak istiyorum. Sabır taşı aldım ama sanki yeni doğan bebeymiş gibi vicdan azabı çekiyorum, nasıl yapsam bilemedim.