prensesannesii3 Kızlar benim yattığım taraf niyeyse yatıp kalkarken gıcırdıyor tam bebeğimi uyutup yatıyorum gacur gucur sen çocuk uyanıyor varmı çözümü nie gıcırdar değiştirmekmi lazım sağlam da aslında
Mom0008 prensesannesii3 ay aynısı bendede var sinir oluyorum bi ara meğer bazanın yan kenarları ortadan kırılmış ondan yapıyordu şimdi niye yapıyor anlamadım
Ffak prensesannesii3 bazalıysa altını cok doldurunca öyle ses oluyor bende de öyleydi altını bosaltınca kesildi ses
Svlnrayz prensesannesii3 canım benimki de aynı eşim tarafta birşey yok ama benimki gıcırdıyor bende çocuğu yatırıyorum kalkıyorum sesine uyanıyor o sürekli çocuk için oturup kalkıyoruz ondan oluyor çocuktan önce yoktu her seferinde emzirmek için kalk otur emzir kalk yerine yatır otur yat tekrar tekrar edince yatağın yayları ötüyor
-_-hUysUzvetatlikadin prensesannesii3 banaysa altı dolu olunca havaya kalkmıştır veya bazaları birbirine tutan aparat kırılmış olabilir kurulunca da ses oluyor
Bsrgks prensesannesii3 😂😂😂 birtek bizimki böyle sanıyodum ve deliriyodum şaka gibi dertlerimizin ortaklığına bak ya uyutuyorum tam kalkıcam acaba uyanırmı hop uyanıyo birazda ayakta beşik salla dalsın öyle devam et işine gel yatiyim de birdaha uyansın yattığın yerden salla 😂 durumlar aynı bende yarın bi altını düzelteyim bakiyim inşallah ondan dolayıdır da düzelir
Teemo07 Bsrgks yok anam sadece senin değil 😅 Bizimki de öyle. Eşinin yattıgı yer artık kendine yuva yapmış oraya, gömülmüş sanki. Gacır gucur sürekli. Sinirim zıplıyor. Kıpırdama uyu diyorum artık. Cocuk uyanacak yoksa.
Snm_arya prensesannesii3 az önce bende bu yatak sesine uyuz olmuştum aylardır tuvalete bile kalkmak istemiyorum kızım uyanacak diye bırak kalkmayı hareket etmek istemiyorum 😀
byzberen prensesannesii3 ayy ben bu sorun için mobilyacıyı çağırdım bebeğim uyanıyordu sesten sürekli adam bazanın altını boşaltın yoldayız gelip bakalım dedi bi geldiler ses yok üstünde zıpladı bile hatta meğersem bazayı çok doldurduğum için oluyormuş 😂 isterseniz baza yataksa bi boşaltın
prensesannesii3 byzberen Yaaa ondanmış demek bende aşırı doldurmuştum yarın bi düzeltiyim inşallah geçer
Elifsaremine byzberen ay benimki de cok gicirdiyor da altina sonradan bisey koymadim ama doğumdan sonra basladi gicirdamalar😅 esimle tartisma boyutuna geldim yatagi hallet diye diye
Feyzanbebek1 prensesannesii3 aynı dert herkes de varmış yaa 🙈 benim ki de baza ve altı da dolu sürekli yat kalk bizim taraf ötüyor bide üstüne laminant a da gündüz basınca bile yok gece basınca çat çut ötüyo Allahım deli oluyorum 😄 ama ben yatağa çözüm buldum tam gıcırdamaya başlarken kalçamla hızlıca vuruyorum ses kesiliyor 😂😂 bu yöntemi Bi deneyin bende işe yaradı. Sanki her şey bebeğimizi uyandırmak için ya afedersiniz lavaboda bile kızım uyanıkken klozet e girdiğimde ses çıkmaz o uyuyoken sanki bütün damlalar tek tek akıyo pıt pıt pıt diye 😂
prensesannesii3 Feyzanbebek1 hahahaha bi deneyim o yönteni 😂 çok doğru geceleri herşey aşırı ses yapıyor ya bebekler uyuyor ya uyansınlar diye 😂
ebz09 prensesannesii3 bende benim yatagin kenarları mobilya ondan oyle oluyor saniyordum. Dehşet bir ses çıkıyor bizimkinde en bastan beri 4 senedir aradığım sorunun cevabını bu postta buldum Cok doldurdugumdsndir insallah İçindekileri nereye koyucam o muamma ama bakalim😂😂
PinarAren prensesannesii3 herkesin ortak derdine bak. Benimde bazali acayip gicirdiyor. Sağa sola dönmeye çekinir oldum bebeğim uyanır diye.😂
LaMamaDellaCicala prensesannesii3 benimkide oyleydi ya aynisini yasaya yasaya gecti uc ay birde yeni aldik velki ondandir dedik 😂 gecmedi simdi yatagin altını depoya koydum yer yatagi gibi yatiyorum esimi protesto seklim cunku o secti bi ustune oturmamis bile alirken
prensesannesii3 LaMamaDellaCicala ya benimki iyiydi sonradan sonradan böyle olmaya başladı ama belkide kızların dediği gibi çok doldurdum altını ondandır inşallah ondandır yarın bakacam bi
kubra_345 Kızlar Ankara mamak da yım eşim yatak baza başlık yapıyor gayet ekonomik ve kaliteli önerebilirim gelin yataklar eskimiş 😂