Kızlar bebeğim diş çıkarıyor ve çok huysuz o yüzden eczaneye gittim jel vs.almaya ama ordaki abla bana bunu önerdi 1 aylık bebeğe bile verilebilir yan etkisi yok diş ateşini giderir kolay çıkarmasını sağlar dedi ama ben sizede sormak istedim kullanıp memnun kalanınız var mı?