sukrangenc çok teşekkür ederim 🥰 Eğer tanıdığınız birirleri de olur ise Allah’tan bir mani gelmedikçe kiramızı ve faturalarımızı gününde öderiz ve kiracı gibi değil ev sahibi gibi oturacağımıza dair içleri rahat olsun lütfen burası bizim ikinci eveimiz ve daha hiç birinde duvarlarına bir çivi dahi çakmış değiliz zarar vermeyelim diye evde tablo saat bile kullanmıyoruz