Brcygmr bende oğlum doğmadan önce bu mantıkla hareket ediyordum. Doğumdan önce sadece ilk 1 2ay giyebilecegi kıyafetler aldım sonra 3 6 aylık kıyafet alışveriş yaptım sonra zaten yaz geldi yazlık alışverişini yaptım. Bu kışa girerken de kışlık alışverişini yaptım ama baktım ki bu şekilde yapmak hiç mantıklı değil. Hep duyuyordum çevremden biz sezon sonu alışveriş yapıyoruz diye ama ben hiç tercih etmiyordum. Eylül ya da Ekim ayında oğluma zaradan tişört, şort ve şort tişört takım olarak yaklaşık 10 parça ürün aldım ve hepsine 400 TL ödedim, sezonda 400 TL ye ancak 1 takım alınır zaradan. Sonra koton indirimine denk geldim 4 tane şort aldım tanesi 35 40 TL den. Sonra bir de defacto indirimi oldu 35 40 TL ye tişörtler aldım oğluma. Tabi ki yaz için daha eksikleri var ama en azından kalan 1 2 parça eksiği sezonda olmakta çok zorlamaz ama tüm sezonun alışverişini tek seferde yapmak çok zorluyor artık malum fiyatlar. Bu ay biraz sıkışıktık o yüzden defactonun 2.si 1 TL kampanyasindan alışveriş yapamadım ama illa ki kışlık ürünlerde yine indirim olur LCW ve defactodan önümüzdeki kış için alışverişini tamamlamayı düşünüyorum. Artık başka türlü toplu alışveriş yapmak pek mümkün olmuyor.