Fikri olan varsa yardımcı olsun lütfen , normal doğum yaptım , dikişlerim mevcut , 30 günlükken muayene olmaya gittim , dış dikişlerim dökülmüş , iç dikişlerim de mevcut , doktorum vajinamın eski haline göre daha dar dikilmiş olduğunu söyledi, bu kötü bişey mi iyi bişey mi bilemedim . Hala dikiş bölgelerim de sızlama var , iyice psikolojim bozuldu . 32. gün oldu doğurduğumdan beri , neden hala iyileşmedim 😞