4 ay önce emzirmeyi kestim. Sol gögsüm ara ara ağrırdı birazda balon gibi şiş görünüyordu gögsüm kurumadı henüz sandım. 3 gündür sol gögsüm koltuk altımla birleştiği yerde koluma vuran ağrı ve sertlik var. Dün ultrason çektim. Doktor meme dokumun fazla olduğunu zaman zaman böyle olabileceği söyledi. Ama bugün sertlik artt. Neden olmuş olabilir sizce? Başına gelen vsrmı ?