Sumeyyeozkaynak Kızlar 4 günlük bebeğim var. Maalesef bir türlü göğüsten emmeyi başaramadık😒 şimdi sağıp vermeye başladım sarılık başlangıcı da var😞 ama ne sıklıkla vermem gerektiğinden emin olamadım bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏻🌸
sedaozdemir Sumeyyeozkaynak canım sık sık bebeğini besle.Ben 2 saatte bir süt veriyordum sağıp. Ama 2 saat çok fazlaymış sarılığa yakalandı. Sen saat başı bence besle bebeğini.