Aydanurrr 4 ay olucak doğum yapalı .Emziriyorum , 40ım çıktıktan sonra hemen regl oldum . Başta 15 günde bir oluyordum şimdi haftada bire düştüm . Böyle birşey yaşayan var mı aranızda ? Doktora gitmeli miyim ?
Kerem_k1 Aydanurrr ilk sene düzensizlik gayet normal ama içim rahat etsin dersen bi doktora gözükebilirsin
Kerem_k1 Aydanurrr benimde çok düzensizdi 10 günde bir olurdu 5 . Ayda biraz iyiydi 6. Ayda normal adet gördüm