2 yaşında çocuğum 13aylıkken başlayan enfeksiyon böbrek reflüsü sonrası feci iştahsızlaştı hastane de tedavide gördük . Bilmeyenler varsa idrar kaçağı varmış idrarı böbreklere doğru kaçıyor ama şuanda ilaç kullanıyor ameliyat olmasına gerek yok dedi doktorlar çok şükür diyoruz çünkü daha küçücük . O günden beri çok iştahsız ve kilo kaybediyordu anne yüreği bende tabletten sadece kukuli ve leo çizgi filmleri açıp o izlerken yedirmeye başladım çat pat biraz yemeye başladı geceleri uyanması azaldı . Diğer türlü gece hep ağlıyordu yemin ederim karnından ses geliyordu açlıktan asla yemiyordu . Neyse 8 ay daha ilaç kullanıp tekrar muayene olacak . Tabletle yemek yemesi doğru değil biliyorum tablete bağımlı değil yani kapattığımızda ağlamıyor istemiyor tamam diyor ama tabletsiz yemiyor acaba tabletsiz bir süre denesem illa dayanamayıp yer mi yoksa bir süre daha en azından ilaç alıyor güçten düşmesin diye bu düzenle devam edeyim mi ? Yakın zamanda 2. Bebeğimizde dünyaya gelecek tableti kaldırırsak bir de bebek gelirse iyice yemeden kesilir mi acaba ?