Zumreee hastane dolu olduğunda sağlık ocağına gidiyorum ben git bir görün belki sevk falan yazarsa öyle hastaneye görünebilirsin bence enfeksiyon onun için ilaç verir yüksekse antibiyotik veriyor genelde ben iki kere oldum o bölgeyi nemli bırakmamaya çalış normal duşjeliyle veya sabunla temizleme oranı üşütmemeye çalış kendini sıcak tut umumi tuvaletlere girme kullanıyor musun bilemem ama arkadaşım ıslak mendil kullanmış zorda kalınca dışarda diyordu ben ya ıslak mendilden yada o tuvaletten enfeksiyon kaptım falan diyordu aklıma gelenler bunlar canım ama sakın aksatma ben üşüttüm sanmıştım kendimce önlem aldım çok ilerlemişti ayrıca niye utanasın grip gibi düşün sonuçta bu da bir rahatsızlık hastalık yani