Amineliva00 Doğumdan once düzenli bir adetim vardı. Doğumdan sonra ise tamamiyle gitti şimdi de 1 haftadır adetim gecikti 4. Gun test yaptım tekrar hamile miyim diye net şekilde tek cizgiydi sizde de oldu mu bu durum ? Spiral de var o mu böyle yaptı?
TheMomm Amineliva00 Bende doğum kontrol hapı kullanıyorum 6 gün gecikti arti bide sivilceler için ilaç kullanıyorum kan verdim bi kac gün önce bi şey çıkmadı bende anlamadım neden böyle olduğunu 🤷♀️
Canan30 Amineliva00 Bende spiral yok yine aynı adetim hep düzensiz oluyor ilk 2 haftada bir oldum şimdi bir hafta gecikiyor
Elcinn Amineliva00 bende bu ay böyle oldum kan testi erken test yaptım 2 defa negatif net bi şekilde ama olmadım sanırsam intihapdan dolayı oluyor yüzüm silivce oluştu resmen
Gnlyae Amineliva00 şuan bende aynıı öyleyim 1 hafta geckti üstelik benim iki tüpümde yok ama yinede korkuyorum başka ne önlem alabilirim diye düşünüyorum🤔
Gnlyae Amineliva00 bnm taki bu aya kadar yine düzenliydi 40 ım çıkar çıkmaz oldum ve öyle devam etti ama bu ay anlamadım