Merhaba hanimlar. Muzdarip oldugum bir konuyu sizlere danismak isterim. Bebegim 15 aylik. Hala gece kalkip mama yiyor. 14. Ayda gece 2 kere 60ar ml falan yiyordu. Simdi 15.ay ataginda ve istahsizlasti. Gunduz pek beslenmeyince gece daha cok acikiyor sanirim. 3 saatte bir kalkip 120 ml mama iciyor. Vermedigim zaman hic bir sekilde uykuya geri donduremiyorum. Buyudukce kendi kendine birakir mi acaba?? Siz neler yaptiniz bunu aşmak icin?? Artik 15 ay oldu ve gunduz zaten cok hareketli artik gece uyumak istiyor insan. Bir not da ekleyeyim. Bebegim bu ayina kadar 120 ml den fazla hic icmedi. 120 ml iciyorsa actir o kadar yani 🙈 fazla vereyim daha uzun uyusun diyorum fazlayi da almiyor ondan bu bilgiyi ekledim. Insallah cozum bulabilirim 🙏