Tosbaaa bence kafanızın karışması normal
Bebeğinizin en doğru zamanını siz bilirsiniz
6 aylık bebek için ana öğün ara öğün mantığı ne acaba çok erken değil mi
Ben çok araştırdım doktorumuza da dedim yani ilk kez karşılaşma yemek ile su ile
O da sonra dedi ki aslında 9. Ay dedi öğün oluşturmak için ideal olan
Onun öncesi yeme mantığına oturmaya alışmak bağırsak hazırlamak
Hiç acele etmiyorum herşeyi oğlumun durumuna isteğine göre yapıyorum
Ben de çok stres yaptım bi de çalışan bir anneyim 🫤
Sonra 9. Aya kadar normal mama düzeni arada meyve yada sebze tadım a karar verdim yediği kadar asla ısrar yok
Sonra öğün yapıcam mamayı azaltarak
Sana da fikir olsun canım 🧡
Bu arada oğlum 6 aylık 5,5 da başladık tadım işlerine