Bende 2 hafta önce çok ağır bir hastalık geçirdim boğaz enfeksiyonu ve bel bacak ağrısı ve hafif ateş. Paçavra hastalığımış sanırım 4 gün yataktan kalkamadım. hayatımda boğazlarım hiç o kadar şişmemişti 2 kutu antibiyotik bitirdim hala bile öksürüğüm ara ara devam ediyor. hastaneye gidip penisilin vuruldum ağrıdan o bile bacak ağrıma etki etmedi o süreçte çocukları kayınvalideme bıraktım çok şükür onlara bişey olmadı. Çok kötü salgın var etrafta o yüzden kapalı ortamlardan uzak durmaya çalışıyorum. Kar yağsa belki mikroplar gidecek ama hava hala bahar havası gibi 😐 çok geçmiş olsun mutlaka hastaneye gidin ona göre bir tedavi uygularlar muhakkak