@“Mervis41”#p24093767uykusu geldı mı gözleri kapanıyor zaten bende kundaklıyorım yarım kundak hafıf üç bes kere kolımda sallıyorum mayısınca daha doğrusu emzık reddı var bugünlerde emzıgı ağzına tutturunca yatağına koyuyorum pışpış var bızde budizz onu açıyorum uyuyor kendı kendıne hep böyle ama bazen mızlanıuor koyunca o zamanda robot süpürgeyi çalıştırıyorum onun aesıyle sakınleyıp uykuya gecıyor