Bengimn hem diş dönemi, hem atak dönemi. Geçecek inşallah güzel anne ❤️🥰 aynı durumlar bizde de var, gülümsemeyi eksik etmiyorum, bu sürecin normal olduğunu ona sezdirmeye çalışıp bol bol sarılıyorum. Kokunla uyuyorsa ne mutlu, ayırma yanından. Çünkü birkaç ay sonra o kadar hareketlenecekler ki istesek de kucağımızda tutamayacağız.