Bebeğim bir buçuk aylık en son bir aylıkken kilosuna baktıklarında 600-700 grm arası almış doktor beni emzirme danışmanına yönlendirmişti ama ben gidemedim. Şuan böyle gözüme zayıf geliyor herkeste mama kullan diye baskı yapıyor. Ne yapmalıyım.. sadece anne sütü veriyorum şuan