Ikizlerinannesi27 Anneler ilk doğum günü heyecanı doruktaaa. Hediye olarak gelen misafirlere ne dağıttınız acabaa fikir verir misiniz. Hediyeliklere de maglum güç yeteceği kalmamış. Evde biseyler mi yapsam bilmiyorum
ipekli Ikizlerinannesi27 ben mini lokum paketi dağıttım hacı şerifte var mevlüt şekeri gibi külahta isim yazıyorlar üzerine ama gerekli miydi bence değildi bide yine hacı şeriften horoz şekeri almıştım çocuklar icin
Egemeninannesii Ben hiçbirşey dağıtmıyorum zaten en yakınlar geliyor annane dede dayı teyze vs gerek yok ki doğduğunda dağıt doğum gününde dağıt seneye birdaha dağıt çok fuzuli işler
Wanderlust Ikizlerinannesi27 ben gelenlere birsey dagitmiyorum kendim de hoslanmiyorum baskasinin isminin yazili oldugu seyleri evimde/dolabimda vs olmasini. Biz farkli derneklere oglumuz adina bagis yapip sertifikalarini biriktiriyoruz. Gelenlere de pasta borek sadece zaten 10 yildir hep bu sekilde oldugu icin gelenler de biliyor birsey beklemiyor dogumda ozel gunlerimizde vs de bu sekilde yapiyoruz hep
Sedacyln Ikizlerinannesi27 sercheshop sayfasına açacaklı magnet yaptırdım canım fiyatıda gayet uygun 10 şubat için şimdiden yaptırdım istersen bak sende
zeynep91 Ikizlerinannesi27 ahşap magnet yaptırdım çokta beğendim fiyatıda çok pahalı değil gayet iyiydi instagram sayfası atolye_melek_