Minnakelifim Hersey çok ucuzdi yüzde 50 indirim vardı sepete ekledim tam alicam bilgilerimi de girdim. Biranda yükseldi. 9 tl ye 3 lü takım bulmuştum birsuru kıyafet çanta elbise abiye ler bile 40 tl idi yalan mıydı çok sinir oldum
Minnakelifim _YanakReisinAnnesii çok sinir oldum ya bugün bi şantaj baktım 160 tl dedi sayfada 29 tl yaziyordu 3 tane farklı modellerde aldım bir anda 300 tl oldu
Minnakelifim _YanakReisinAnnesii 8 den11 e kadar oyle ydi. Ben birusuru ürün ekledim bu süre içinde 21 parça idi. 300 kusur tuttu sonra 2000 bin küsür oldu şaka gibi
Salliyaa Minnakelifim sinir olacak birşey yok böyle inindirim yapmazlar zaten yalan değil yanlış belliki 😂 sizde sepeti onayladim diyesi duzeltmisler zaten fırsatı kacirmissimiz belki alsanız gönderileri bir ihtimal ama sanmam
Minnakelifim Salliyaa yok doğruymuş aslında yüzde 50 indirim varmış ama o kadar düşmez bence fiyatı çünkü 64 tl ye çok sık abiye aldım ve en yüksek fiyatlı abiye 150 tlydi