Bebeğim 17 aylık menenjit aşısının biri dozunu menectra yaptırdık ama ikinci dozu bulamıyoruz doktorum da nimenrixs önerdi biraz araştırdım da 13 aylıkken yapılması gerekiyor yazıyor bir yan etkisi falan olur mu bilgisi olan fikri olan var mı geç mi kaldık