Kızlar merhaba bebeğimin burnunu fizyoserumla temizlerken burnundan kan geldi hemen kaldırdım peçeteyle temizledim sakinleştirdim ama korkuyorum bi tehlike arz eder mi sulu kan geldi fizyoserum kesmiş burnunun içini bende serum sıkarken aynı zamanda kocamla kavga ediyordum ona laf anlatayım derken oldu eşimde sinirden bana vurdu çocuğu öldüreceksin diye çok vicdan azabı çekiyorum çocuğa bişey olur mu burnunun içini kesmiş dedi eşim aileler yüzüne kavga ediyoduk bende hem serum sıkıyodum hem laf anlatmaya çalışıyodum bişey olur mu kaldırdım hemen peçeteyle temizlemeye çalıştım biraz evin içinde gezdirdim daha iyi gibi ama tereddütteyim