Kıymetli Annelerimm bebeğim 5 Ay 3 günlük :))) 2 gündür öyle bir huzursuz öyle bir huzursuz ki tarifi yok çok ağlıyor dün hiç uyumadı gözleri kızardı artık sabah olur olmaz doktora götürdüm ve diş huzursuzluğu olduğunu söyledi boğazı ağırıyor gibi hareketleri var terliyor ama kontrol ettikten sonra diş sancısı dedi doktor sonra sprey jel yazdı ama çareler çaresiz hala napıcam ben bi fikri olan var mı sizce kaç ay sürer diş sancısı deneyimlerinizi hikayelerinizi alabilir miyim lütfen 🥹