Sare07 E bebekten kanguru almak istiyorum şu anda da indirim var hem baby Plus kanguru çeşitleri var kullanan var mı aranızda bi baby plus discovery Var hoşuma giden birde baby plus class bel destekli yazıyor alan kullanan oldu mu Nasıl kullanımı acaba
minnosanne0 Sare07 deneyip görme imkanınız varsa öyle alın derim ben mağazada bel destekli olsun desteksiz olsun denedim ama olmadı oğlum koyduğumuz an ağlamaya başladı. Zaten benim boyumdan kaynaklı çok aşağıda kaldı, kafası göbeğime geliyordu.
erseerse Sare07 4 yıl önce oğluma Atlas almıştım şimdi kızıma da kullanıyorum. Bence güzel tavsiye ederim. Aynı model yok ama benzeri var. Ergonomik olması önemli. Ters durması önerilmiyor 💐
1prenses1prens_ Sare07 E bebek ten bu kanguruyu aldım yarın elime geçer herhalde deneyip haber veririm 🥰
Durunun_annesii0 Sare07 ben baby plus flory aldım ama kızım sevmedi tabiki durmuyor içinde bebek arabasında bile durmuyor anlamadım ki nasıl bir çocuk neyde duracak bilmem 🤷♀️😁
1prenses1prens_ Ozge_5555 tam bilgim yok ama ikinci ayından sonra diye duymuştum.. kalça cikikligi yapabiliyor muş ilk aylarda
Ozge_5555 1prenses1prens_ teşekkür ederim bnde de var ama kaçıncı ayda kullanildigini bilmediğim için duruyor ikinci aya girdik ocağın 20 sinde kalça çıkığı için ultrasona girecek kızım ❤️
1prenses1prens_ Ozge_5555 bizimde şubat ayının 14 ünde kalça testimiz var İnternette kullanila bilir diyor ama ben yine de emin olamadım aldım ama kullanmicam sanırım 2 ay dolana kadar kemikleri çok hassas oldukları için yanlış bir hamlede kalça çıkıgına sebep olabiliyor muş
Ozge_5555 1prenses1prens_ aynen bnde kullanmicam ultrasyaona girelim doktora sorup öyle kullanırsam kullanırım yada kullanmam duruma göre bakicaz artık
Edanurcskn 1prenses1prens_ merhaba kanguruyu kullanıyor musunuz acaba biz şu an 53 gunluguz ama aynı kangurudan almışız tereddütte kaldim
Sare07 Durunun_annesii0 aynı benim kızımda öyle hiç bi yerde durmuyor bu umut kanguruda durur mu diye denemeyi düşünüyorum
1prenses1prens_ Edanurcskn evet kullanıyorum aldığım günden beri çok memnunum hatta çoğu zaman ev işlerini bile kanguru ya takip yapıyorum şuan 3 aylik olduk