Fdme 26. Haftadan beri benim de suyum azdı. Her hafta kontrole çağırdılar hem kendi doktorum hem de perinatolog bakıyordu. Bebeğin gelişimini kontrol ediyolardı o yüzden bi yanım stres yaparken bi yanım çok rahattı. Valla kendini çok yormamak ve bol su içmek, başka yapılacak şey yok. Havuç suyu da şekeri artırıyor o yüzden su fazlalaşmış gibi geliyor ki bu da riskli