Kızlar bebeğim 6 ay 15 günlük günde en fazla 3 saat uyanık kalıyor 3 saat sonunda mutlaka kendine bile olsa uyuyor huysuzlanıyor bazen ağlıyor bu normal mi hep uyku hali sanki yoksa bana mı öyle geliyor bugün de akşam 7 buçuk ta uyudu acıktığı için uyandı yedirdim tekrar uyudu hareketleri normal oynuyor sesler çıkarıyor, ben mi çok endişelendim bilemedim