Aslicamm benim yeni nesilden umudum vardi diyordum ki hep eskiler cahilmis ama yeni nesil oyle olmaz okuyorlar arastiriyorlar usul erkan bilirler.. umutlarim coktu tum inancim gitti. Pediatri klinigine sadece cocuk goturmus 5 dk durmuş durmamis hic bir cocuk muayene etmemis cocuk fizyoterapisi dalini hic duymamis yanlış uygulamalar sonucunda aileler nasil bi süreçten geciyor nasil pisman oluyor o yurutece neler yasiyorlar bilmiyor gelmis ne guzel zarari yok diyor masallahh masallah bu ozguven bu kendinden eminlik.. ben uzman fizyoterapistim bende yok takdirlik aslinda