Hanımlar bilemedim buraya yazmak istedim yaa, şimdi biz 3.aydan beri bebelac kullanıyorduk sürekli kusuyordu baya bi devam ettim ama geçmedi, tok da tutmuyordu, hemşiremiz evolvia yı önerdi araştırdım baya bi, aldık geçen ay ama oğlum sevmedi kokusundan dolayı, hiç içmedi onu, şimdi sma ya geçtik son çare, şimdi ishal oldu bilemiyorum dişten mi acaba diye ama henüz diş falan yok mamayı değiştirdiğimizden beri ishal ama emin olamıyorum damakları biraz beyaz yani ondan mı kestiremiyorum, mama ishal yapar mı acaba değiştirince yaa birde üst üste değiştirdik bi kaç mama olabilir mi acaba