Bebeğim 10 aylık uykumuz hep bi düzensizdi ama son günlerde yormaya başladı uzatmak istemiyorum kızım sabah em geç 05:30 da kalkiyor uyaninca bile uykusu var yani 2 saat zar zor dayanıyor 8:30 gibi uyuyor bir saat sonra kalkıyor diğerini 1 gibi uyuyor normalde 3 uyku yapıyorduk neyse daha uyumuyor 7 gibi gece uykusuna geçiyor ama 7 ye kadar dayanamıyor yani ben ne yapayım 5:30 da kalkmada 7 de kalksa her şey güzel olacak mesela bugün 3 uyku yaptı sonuncusunda 5 te kalkti 7:30 da uyudu ama gene dayanmadı uyumak için ağladı gitti yastığa kafasını koydu bir ara geç yatırmayı denedim yol gene 5:30 da kalkıyor güne erken başlıyor ne gibi tavsiyeleriniz var bana tek başımayim ya yanımda kimsem yok yemek yemiyor doğru düzgün uyumuyor şaşırdım kaldım