EbruKeskinn Merhaba anneler Bebeğim 4 aylık İnfluenza pozitifim ve çok ağır geçiyor ateşim düşmüyor Bebeğime doktor enfluvir şurup verdi bana da ağır geçiriyorsan tabletini kullanabilirsin dedi Aranızda emzirirken kullanan var mı?
Mucizegebelik EbruKeskinn daha bugün doktordan geldim ve bana dedi ki influenzaya antibiyotik verilmez… bilemiyorum canım o yizden