Miraesila Hamzaninannesi1411 sizin kendi seçtiğiniz ev olacak ama sıfır olması şartı var biten yeni başlayan yarım kalıp devam eden her türlü ev olurmuş . Ayrıca İstanbul Antalya Mersin gibi bazı illerde en az bir yıl ikamet etme şartı da var
Hamzaninannesi1411 Miraesila anladım canım. Herhangi yeni yapı olan evi seçtik diyelim daha sonra nasıl ilerliyor süreç
Miraesila Kalpsizim33 en kötü evler 1k ve üzeri sen kredi ile çekerek alacaksın önceden de senden %10 peşinat isteniyor 1 K olsa ev sen 100 bin önden ödeme yapacaksın 5 yıl satamazsın 1 K kredi çeksen 2 K olarak geri ödemesi oluyor 15 yıl süren var en kötü ödemesi 9 bin olsa sen de 11 bin alsan nasıl ödeyeceksin ?
Ozlm007 Miraesila faiz oranı 0,69 1k kredinin faizi 69 bin lira 2k olarak ödenmiyor yani şartlarda sadece sıfır ev olması biraz üzücü çünkü sıfır evler 2 k dan başlıyor en azından benim olduğum yerde bizde başvurucaz inşallah onaylanır
Elfidam Miraesila katılıyorum. Birde her ilçede/ il merkezinde sıfır yapılmış 1 k fiyatına ev bulabilmek cok zor. Şahsen oturdugum şehirde mümkün değil. Olsa bile Ödemesi de dediğiniz gibi ayrı bir muamma
Kalpsizim33 Balkizinannesitugce vallahi mi inşallah ya toki de çıkamadık kura bunda inşallah hayır ile nasip olur
Miraesila Kalpsizim33 alacağınız eve göre belirleniyor . Ödediğiniz miktarın maaşınızın %40 ını geçmemesi lazımmış
Meltemkandemir tokiye başvuru yapanlarda bu projeye girebiliyormu ben toki başvurusu yapmıştım bilgisi olan yazabilir mi
Miraesila Meltemkandemir ailede kimsenin üzerine ev olmaması gerekiyor diye açıklama var başka bi açıklama yoktu
Miraesila Kalpsizim33 biz de yok valla biz de bi heves ettik bekliyoruz bakalım . Hayırlısı olsun nasip artık 🙏
Kalpsizim33 Meltemkandemir hım hayırlısı bakalım eşimin 11 bin 3 bin de benim olur ek gösterge 14 bin için araştıracağız
Alya-Sena Kalpsizim33 bizde dusunuyoruz da burada 1milyona sifir daire yok 1 2 tane vardi onlar da firsatcilik yapip 3milyon yaptilar elimiz bos hevesimiz kursagimizda kaldi . Yani ilk 3 yil onlarin destek olmasiyla kira oder gibi odersin ama 3yildan sonra odemeler 10 bin sonra 12 diye yukselecek tek basina calisan insan bunu odeyemez neye gore orta gelirli diyorlar pek anlayamadim.
Miraesila Ozlm007 1 K kredinin 0,69 dan 120 aylık ödemesi olacak ve aylık tutarı 12,281 lira ediyor . 120.12,281=1.453 yapıyor en kötü 1 K dedim yani çektiğiniz kredi yükseldikçe hem ödediğiniz hemde faiz artıyor ..