Ayssss1 hala hic birsey yediremiyorum mama falan da icmiyor sizin bebeler nasildi kizlar normal mi bu durum
tuzludakota Ayssss1 zamanla düzene girecektir maalesef kötü bir salgın ve bizler bile ne kadar etkileniyoruz küçücük bedenleri ancak toparlıyordur siz sevdiği şeyleri vermeye devam edin🌸
ilosasell Ayssss1 bilemedim şimdi bizde geçirdik hatta biz influenza ve covid aynı anda geçirdik 3 gün sürmüştü yiyip içmemesi 4 5 günde normale dönmüştük
Ayssss1 ilosasell atesi 3 gundur yukselmiyor burun akitmisi ve oksurugu devam ediyor dr goturdum aslinda 10. gun normal dedi istahsizligi icin ama artik cok kafaya takmaya basladim cocuk eridi resmen
Ayssss1 ilosasell normalde de istahsiz bir bebek ogunlerini bitiremez yada gunde 2 ogun anca yer falan ama bu hastalikta agzina hic birsey surmez oldu aliskanlik olacak diye korkmuyor degilim
Aysemia Ben kendim rahat 3 haftadır hastayım burun akıntım devam ediyor.. iki gün önce yine tekrarladı asla geçmiyor. Emziriyorum diye bir şey de vermiyorlar geçmiyor ya illet hastalık. Çocuğa da geçiyor iştahsızlık, uykusuzluk ne ararsan var bıktım vallahi
Ayssss1 Aysemia ayni sizin gibi bizimde cok zor oldu ilac kullanmamiza ragmen oh be iyiyiz diyorum ertesi gun yine hasta cok gecmis olsun size de
ilosasell Ayssss1 aynen benimkide iştahsız çok yemez hastayken o 2 3gün zaten yemedi emiyordu onda da 10 12 saatte 1 ancaydu ama biz sürekli serum takviyesi aldık 3.günden sonra bianda iyileşti hiç Bi sıkıntı olmadı sonrasında
Ayssss1 Sualim anladim demek ki her cocugun farkli oluyor bziim atesimiz 3 gun surekli ara ara 10 gun sürdü
Sualim Ayssss1 sizin baya sürmüş ya ben sürekli istemesede kemik sulu çorba yapıp ağzına akıttım yiye yiye toparladı
Ayssss1 Sualim ah yese keşke yedirmek icin neler yaptim kemik suku tavuk suyuna corba vs ama yok maalesef yedirdiysem kustu mahvolduk bende paikolojik olarak çok yiprandim cok harkeetli bir cocuktu hep yatti cocugum dhaa bugun neşesi yerindeydi insallah istahidw duzene girer
Ayssss1 Sualim verdi kullandik ama bunyeyle alakali herhalde birseyler yemedigi icinde gucsuz dustu normalde de yemekle cok arasi yok