Elisa_umay Kızlar diğer çocuklarım uyuyor eşimde çalışıyor bebeğim bir aylık nasıl tek başıma yikayabilirim lütfen bilgisi olan yazsın
Jeatimo Elisa_umay file oluyor bebekler için yok mu? Yoksa vücudumuzla yikayacaksiniz dizlerinize yatırıp mesela
AlyAysima Elisa_umay küvetine kullandığım filesi var içi köpüklü olandan. Şişme gibi oluyo, onu duskabinin icind seriyorm bebeği de oraya yatiriyorm sırt üstü önce öyle yikiyorum snra koluma çevirip sırtını da yıkayıp cikiyorum
35lavanta Elisa_umay Ben 2 çocuğumuda hep tek yıkadım ilk 3-4 ay lavoboda yıkamıştım küvette rahat edemedim lavobomn şeklide çok uygun ilk zaten günlük hep temizlerim orayı yıkamadan öncede bol sirkeyle temizleyip içine örtülerinden serip musluğun altında çok rahat yıkıyordum bir elimde başını destekledim diğer elimle geri kalan herşeyi çok rahat yapabildim
Zumra_Fatma Elisa_umay tek kolunla tutacan koltuk altindan tutarak diger elinlede su dokecen ilk basta bende cok zorlanmistim ama simdi evde tekim esim iste tek basima yikiyorum omce vucudunu yapiyorum vucudunu yapmadan kafasini yaoiyorum sonrada basindan asagiya su döküyorum youtubeden izleyip bakabilirsin cnm
Oldugugibibiri Maco_44 kesinlikle şimdiki aklım olsa öyle yapardım. Bebeğim 1,5 yaşında kucağımda yıkıyorum ilk günler bu yöntem hiç aklıma gelmemişti sonradan görmüştüm ben de
Missbuss Ben duşakabinin içine giri, banyo taburesine oturup, kucağıma alarak yıkıyorum 1 aylıktan beri. Girmeden önce suyu vs herşeyi ayarlıyorum.
annelif Elisa_umay kuveti ve filesi varsa hic kimseye gerek yok ama onlar yoksa banyoda bi tabureye oturup dizlerinde yikayabilirsin ama kiyafet olsun yada bi örtü ki kaymasin bebek
LadyMarmelatte Elisa_umay instagramda yabancı bir kadın paylaşmıştı keşfetime düşmüş orada görmüştüm kadın tşört ve şort giymiş altına tabure almış bebeğini dizlerine koymuş sakince yıkadı kuruladı 🐣 bebek gayet memnundu.
ezoza_ Elisa_umay bende uzakta olduğum için yardım eden yok o yüzden 6 aylık olduk hala kendim kucağımda yıkıyorum duşta
Csg2105 ezoza_ bende küvette tek başıma yıkıyorum ama şunu merak ediyorum banyodan çıkışınız nasıl oluyor yani tekken kendiniz nasıl durulanıp kurulanıp çıkıyorsunuz hani evde biri olsa bebişi ona ver o giydirsin ama hep bunu düşündüğümden banyoda dizimde yıkamaya cesaret edemedim
Maco_44 Oldugugibibiri evet bende gördümde kış diye banyoya götüremiyorum😂 Evim klimayla ısındıgı için orda yıkıyoruz bazen annemle bazen kocamla
bebetom08 Fileyle yıkadım 3 ayından sonra hep kendim. Ama inan şu zamanları arayacaksın 1 yaşını geçti asıl şimdi zorlanıyorum büyüdü çırpınıyo ıslıyo heryeri ☺
Elisa_umay Evimiz doğal gazlı degil elektrikli soba var odada onları çalıştırmışım odada yıkamam gerek 😥