Elisam16 Karaca hatır Barista kullanan var mı veya karacanın diğer kahve makinelerini kullanan var mı memnun musunuz
Prenss_annesii Karaca hatır plus 5 in 1 kullanıyorum genel olarak çok memnunum farklı kahve seçenekleri var türk kahvesi filtre kahve gibi, türk kahvesini gayet köpüklü yapıyor ben memnunum tavsiye ederim
Elisam16 Prenss_annesii ben aslında latte capicino yapan istiyorum hatır Barista modeli ama kararsız kaldım
Elisam16 erseerse hangi modeldi sizinki benim mutfaktaki herşeyim haraca hiç birinden memnun değilim ama kahve makinesini de bi sorayım dedim
Prenss_annesii Elisam16 anlıyorum barista modelini kullanmadım ama latte capucino tarzı içeceklerden bence karacada memnun kalmazsınız onlar için daha özel makinalar var yani türk kahvesinde başarlı ama daha teferruatlı kahvelerde nasıldır bilemiyorum çok verimli olduğunu sanmam