8 ay 27 günlük bebeğim 7. Aydan beri baba diyordu şimdi hep dede diyo bazen anne anne gibi ard arda sıralıyor, sizinkiler kaç aylık ve ilk kelimeleri ne olmuştu, birde şey diyolar ilk baba derse peşine oğlan olur anne derse kız olur falan oda doğru mu bilmiyorum 😃