Arkadaşlar kızımda geçmeyen bir alerji var doktor Apo. Dermotit dedi hipokort kullandım bioderma nemlendirici kullanıyorum her geçen gün artıyor sönüyor gibi oluyor tekrar başlıyor bütün kimyasallarını değiştirdim şampuanı vs. Çift durulama yapıyorum anne sütü almıyor mama alıyor mamaları denedim geçmedi yaşayan var mı ne zaman geçer ne yapmalıyım yardımcı olun lütfen oda yetmez gibi enfeksiyon var antibiyotik kullanıyorum oda çoğalma yapar mı acaba