Besteee Kızım 3.5 aylık sab simplex gaz damlası kullanıyorum her emmede güçlü gaz çıkırıyor kaka kaçırıyor ama az normal mi bu şekilde olması damladan mı böyle bu şekilde olanlar var mı?
Mert_1905 Besteee bende o damlayı kullandım ama etkisini göremedim. Birde hergün aynı zamanlarda mı veriyosunuz.?
Besteee Mert_1905 8 saat arayla düzenli veriyorum emzirme esnasında veriyorum genelde ama emzirme sırasında ishalmiş gibi gaz çıkarıyor kala çok az oluyor istemeden kaçırır gibi