Merhabalar güzel anneler bu dönemde beslenme önerileriniz nelerdir 3 buçuk aylık bebekler için çünkü benim bebeğim çok iştahsız yaklaşık 1 aydır ve az beslendiği için idrarindan turuncu leke geldi biberonu sadece uyurken içiyor oda zar zor korkuyorum kilo kaybı olacak bu şekilde lütfen yardımcı olur musunuz 🌺🥰