Selaaammm anneler bebeğim 4 aylık oluyor yarın doğum sonrası 38 gün kanamam oldu sonra ki ay adet oldum ve 3. Günü spiral taktırdım sonra ki ay sadece kahverengi lekelenmem oldu 2 gün ve hiç adet olmadım kafam çok karışık yarın test yapıcam ama yeniden hamile olmam mümkün mü ki var mı bu durumu yaşayan beni aydınlatın lütfen