Omurbebek kızım 13bucuk aylık yaşından beri tek uykuya geçti ( kendi istegiyle bu sekilde oldu) yani ikinci uykuya direnip uyumak istemiyor, ilk uykusunu da uyandıktan en az 3 saat sonra falan yaptıgı için..
Tek uyku 1bucuk -2 saat arası öğlen yapıyor.
Aksam 20.30da uyumuş oluyor. Biz yatana kadar 00.00 a kadar hiç uyanmaz. Biz odaya girdigimizde hisseder de uyanırsa su içer yada beni emer uykuya devam eder.
Bi gecenlerde aglayarak uyanmaları oldu 2-3gün sebebini bilemedik atak falanmıydı bilemiyorum geçti çok sükür