Yyaseminilgi Bebeğim 6 aylık hiç mama vermedim ama artık süt yetmiyor diye annem sürekli arı mama alalım yapalım diyor sizler 6 aydan sonra kaşık maması ya da formül mama kullandınız mı?
Alya-Sena Yyaseminilgi ben hero baby ve hipp 5 tahilli kasik mamasini kullaniyorum memnunum ikisinden de
Moana Yyaseminilgi hero babynin kaşık mamasını kullanıyorum. Arının da pirinç unuyla puding yapıyorum arada tatlı niyetine
Olimbonii Yyaseminilgi kasikla vericem yani cok aşırı katı değil cokta sulu degil orta kivamli yapip vericem ama istenirse biberondada verilebilir benim bebe pek biberon sevmiyor
RaBisSs4 Bebeğim 6 aylıkken hipp 5 tahıllı kaşık mamadan vermeye başladım bazen kahvaltıda yumurta sarısıyla ve anne sütüyle bazen akşamları meyve püresiyle karıştırarak bayılarak yedi
Yyaseminilgi RaBisSs4 bende hipp almak istiyorum çünkü benim bebeğimde sürekli emmek istiyor bi türlü uykuya dalamıyor acaba açlıktan mı diye düşünmeye başladım bi kaç gündür tadım yaptırıyorum