GamzeSultan hamileykende içtim,doğumdan sonra eve döndüğümde koşa koşa içtim. emzirirkende içtim. vicdan azabı çekiyorum şuan ,emzirmeyi kestim 14 aylıkken şuan 17 aylık ve kızımda kansızlık var aşırı derecede. anemi yani. büyük ihtimal sigaradan. iradem yok allah affetsin bütün hamilelere emziren annelerede irade nasip etsin ben bu sınavı geçemedim🫤