Kızlar 6 ay 17 günlük bebeğim bugün influenza testi verdik pozitif çıktı doktorumuz korkmamıza gerek yok dedi ama ben tedirgin oluyorum.Aranızda bebeği geçiren varmı deneyimlerini paylaşabilirmi.🥺Üzülmemeye çalışıyorum rahat gibi davranıyorum ama çokta üzülüp tedirgin oluyorum.😢