Kızlar bu huyundan vazgeciremiyoruz bu aralar iyice inatçı olmaya başladı ekran izletmiyoruz telefondan asla bisiler açıp izletmeyiz ama elinde tutmaya meraklı telefonu uyurken siyah ekran pis pis açıyoruz elinde tutup uyumak istiyor öyle çok telefonla ilgilenen insanlarda değiliz neden böyle oluyor sizce 1 yaşında bu arada.. çok inatci dönemleri mi