Arkadaşlar selam bebeğim 2 yaşında malum sendromlar falan aldı başını gidiyor bu durumda artık 10 dk da olsa çizgi film açayım dedim 2 gündür pek ilgisini çekmedi ya da ben güzel açamadım. Bu konuda biraz tecrübelerinize ihtiyacım var çocuklarınız hangi çizgi filmi daha çok seviyor. İngilizce açtım acaba ondan mı ilgisini çekmedi. 3 yaşına kadar açmayacaktım ama artık dayanamadımmm 😅