Dilan_bulut21 gecikmeden kestirin bence daha rahat beslenir zorlanıyordur belki , benim bebeğim emiyordu terlemesi falan olmuyordu dil bağından değildir o diye düşünüyorum, bir de belki sütünüz yağlıdır kısa emip yorulup doyabiliyordur o yüzden endişe etmeyin yani kilo alımı iyiyse tabi ama onun dışında bi götürün hallettirin hemencecik toparlansın